☼☺ La vita è bella ☺☼

Feeling hot hot hot!

poeh he?! Het is hier goed zweten de hele dag. De afgelopen is het goed warm geweest! Het is elke dag wel boven de dertig graden geweest. Heerlijk weer, maar af en toe wel ff afzien. Zeker als je nog moet poetsen in dit hete weer! hihi. Maar, daarna is er altijd tijd voor een verfrissende duik in de zee. Just living the good life!

Gister ben ik weer sinds een paar dagen wezen stappen. Eigenlijk wilde ik woensdag gaan, maar ik had nachtdienst, dus was het werken en niet drinken. Gister was het dan eindelijk weer zover (het was maar een paar dagen geleden, maar het voelde als een eeuwigheid dat ik niet was wezen stappen). Veel mensen grijpen namelijk iedere dag naar een lekkere cocktail tijdens happy hour in the beach bar. Dat is de plaats waar veel couriers bij elkaar komen. En elke dag happy hour(s) van tien tot twaalf 's avonds.

Gister ben ik eerst uit eten geweest in het restaurant onder de beach bar en daarna meteen naar boven gegaan om misbruik te maken van happy hour. Ze waren weer eeerrrggg lekker moet ik zeggen! hihi. burp. Dus vandaag was het weer asperientjestijd om het poetsen aan te kunnen, hihi. Ik kon tijdens het eten de lasagne weer niet weerstaan, Hij was heeeerlijk, maar volgens mij gebruiken ze in italie meer melk in de lasagne, dus heb het niet laat gemaakt met het stappen. Ik leek wel een zwangere vrouw, had last van mijn maag en had een stoel erbij gepakt. hihi.

Ik heb vandaag een half dagje vrij en ga deze op een gezellige manier besteden met Romina en Jeroen. Ik denk dat we naar Jesolo gaan, strandje en winkeltjes kijken. Echt vakantie dus! Jippieeeeee!

De foto's volgen!

Ciao for now!

Kisses and hugs Si

Reacties

Reacties

Helma

Hey Hey, klinkt weer erg prettig allemaal :) Inmiddels Romina en Jeroen dus ook gearriveerd.. Doe ook hen maar de groeten en nog kei veel plezier daar.. Geniet van de zon :)
Kusje

Eefje

Hé lieve Si,

Bedankt voor je fantastische kado! De spijker op zun kop! Just great! Thx. chick!
As ge trug bent hebben we i.i.g. 18 uur kijkplezier!
Geniet ze nog!!

Dikke kus Eefje

Peter en Truus

Poe hé, effe tijd om te reageren op al die leuke verhalen en foto's. Volgens mijis het daar goed vertoeven. Lekker weer leuk werk en lekkere coctailtjes. Ja jij komt die "zware tijd" wel door. Nou, zoals je weet is Peter bezig weer helemaal de oude te worden al zal dat nog wel een tijdje duren voordat dat het geval is. Daarom hebben we vandaag maar een reisje naar Kreta geboekt. Effe lekker relaxen. Wat zwemmen, wat zonnen, wat uitstapjes. Hier schiet het niet op. Is het twee dagen mooi weer; regent het weer een tijdje. En hoe. Zo erg zelfs dat Schijndel op sbs 6 kwam . Zoveel regen heb ik lang niet meer gezien. Maar goed. Ga nu sporten. Schrijf snel weer. En keep on sending us nice story's and pictures. Big hug van Peerkes en Mrs.T.

Mieke,a.k.a de blije!!!

hey Si,ik lees nu pas voor het eerst(schaam,schaam)je blog.Zo te zien mis je MIJ helemaal niet...hahahaha.
nee je hebt het goed daar en gezellig en das mooi war!
ik zou zeggen nog heel veel plezier en word niet te moe van al dat werken.....
doe romina en jeroen de groeten van me...

kusje Miek

linda

hey si,

klinkt helemaal leuk daar!!! Zo te horen heb je het super naar je zin!!! keep me posted, ben benieuwd naar al je verhalen, wanneer kom je eig. weer terug??/

x linda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!