☼☺ La vita è bella ☺☼

Caorrrrle!

Zoooo....daar zijn we weer! Het is alweer een tijdje geleden, dus heb weer wat dingetjes te vertellen. Ten eerste: Romina en Jeroen hebben een weekje vakantie gevierd op de camping! Twas echt supergezelli lieverds! Zij hebben naar horen een erg fijne vakantie gehad. Helaas heb ik maar 1 dagje met ze door kunnen brengen, maar het was wel een heeeeel gezellig dagje. We zijn namelijk een dagje naar Caorle geweest. Eigenlijk wilden we eerst een bezoekje brengen aan Jesolo, maar we konden niet echt de weg vinden en toen zijn we in Caorle uitgekomen. Ook eeeerrrrggg skon (see the pics). We hebben lekker door Caorle gewandeld, van het heerlijke weer genoten, drankjes gedaan, gegeten (mjammie mjammie, nog bedankt!) en last but not least, spelletjes gespeeld. Vooral het dansspel was erg leerzaam en leuk!

Tot zover Caorle.....op naar het volgende verhaal.

Ciao for now!

Kussie Si

Reacties

Reacties

Judith

Hey Simone,

Het lijkt me erg gezellig daar, ik denk ook behoorlijk afwisselend als ik het zo hoor, wel fijn dat je paps en mams langs zijn geweest, goed te eten gekregen ook zie ik haha! Ik zie geen foto's van jou en romina :O waar zijn ze?!! Wel superleuk dat ze langs zijn gekomen echt gaaf. Hier in Roemenie is het ook erg warm maar dat is helemaal niet erg voor mijn huid, lekker bruin worden dat is nog eens wat anders dan in NL ;) Nou meis geniet er nog maar van en ook al valt het misschien soms tegen, het is zeer zeker de ervaring waard denk ik of niet dan?!

Heel veel plezier daaro nog enne zet em op!

xx Judith

Romina

Broks-chan!

Ik mis Italië.... De zon, het strand, niks doen. Mmmm en cocktailtjes drinken. Ik hoop dat je nog net zo mooi weer hebt als toen wij er waren. Van mijn broer hoorde ik dat het was gaan regenen de laatste dagen (hij is sinds gisteren weer terug). Wij hebben ECHT een super vakantie gehad, ik blijf het zeggen. Enne leuk verhaaltje over Caorle, geluk bij een ongeluk dat we daar terecht zijn gekomen ;-) Leuke foto's ook, alleen zie ik al dat ik er niet op mijn charmantst op sta ghehehe.
Oh er is zo'n soort dansspelletje voor de Wii, dus die ga ik binnenkort eens scoren. Kunnen we onze skills aanscherpen...

Ganbare Broks-chan!
Liefs, Romina

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!