☼☺ La vita è bella ☺☼

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Simone

Reacties

Reacties

Alex

3 Keer 3 is 9 dat delen door 11 is 0,82.... afgerond dan hé! Het is maar dat je het weet. Lieffie, ik wens jou het allerbeste in Italie. Misschien dat deze jongen toch nog effe door rijd naar jouw camping, maar zoals ik al zei heb ik een doop in Zwitserland en dat word zeer groot aangepakt dus zeker is het niet. Maar dat maakt niet uit... het belangrijkste is dat jij het ontzettend naar je zin gaat krijgen! Maar ik ken je nu onderhand al wel een beetje en ik weet dus ook wel zeker dat dat helemaal goed gaat komen! Heel veel liefs van die gekkiebekkietrekkiemekkie dus DAT! Kusje

Helma

Hee Meis,
Alvast kei veel plezier in Italie :) Sla je slag met die sunny boys en kom weer heelhuids terug bij Forumpje :)
Geniet ervan en tot over een tijdje :)
liefs

wilma

hoi si lekker geslapen vannacht in hoeven???????????
zoals ik het gisteren zag lijkt het mij wel gezellig te worden groetjes xxxxx wilma

wilma

vandaag op naar duinrel
ben benieuwd hoe je dat gaat bevallen
groetjes xxxxxwilma

sabdrez

hee skattie!
erg gaaf om je reisverhaaltjes zo te lezen! ziet er echt goed uit meissie!
hier is ook alles ok, we gaan zo weer ff wat kassies in elkaar zetten (hebben 4 klerekasten van 2.35 meter gehaald hehe voelen ons net een stel kabouters in een huis met oversized meubels haha
maarre...kunnen we het best een plaatsje boeken op je camping of gewoon erheen rijden en ter plekke boeken?
die loungetent klinkt erg cool, gaan we zeker heen...wodkasoup???toe mar je zit zeker tussen de polen das wel te merken...als je met fransen had gezeten was t vast wijnsoup en tussen de belgen/duitsers biersoep haha en tussen de jappen sakesoup enz
iig pas goed op jezelf schat en geniet van het lekkere uitzicht (lees: mooie italiaanse kerels!) xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!