☼☺ La vita è bella ☺☼

Geweldig nieuws!

Begin van dit jaar heb ik gesolliciteerd naar een vakantiebaan in Italie. De organisatie waar ik voor ga werken zit aangesloten bij campings in Frankrijk, Spanje en Italie. Ik had duidelijk aangegeven dat ik naar Italie wilde en ging er eigenlijk van uit dat ik ook 10 weken op een camping in Italie zou gaan werken. Maar dit was altijd nog niet zeker.

Gister kreeg ik dus een mail met informatie over waar ik geplaatst zou worden. En tot mijn grote schrik stond daar Dordogne en Ardeche in het mailtje. Na flink wat balen en chagrijnig zijn (sorry Sabdrez ;)) en mailen en bellen kreeg ik vandaag toch weer geweldig nieuws. Het is de organisatie toch gelukt me op een Italiaanse camping te plaatsen!!!! JIPPIIEEEEE! Me ghappy! En wel in de zeer mooie regio van Venetie! Life's goooooood! Sweeeet!!!

Laughing

Reacties

Reacties

Relinde & Caitlynn & Bumper

Wowwie, kickuh nieuwe site!!!! Wà n skonne pics! Wrijf t er maar in da ge naar Venetië gaat hahahahaha. Oh man, superrrrrrrrrr vet voor je lieverd!!!! k'Ben superrrrrrrrrrrrr happy voor u!!!! We zullen je humor en aanwezigheid kei errug missuh snik snik snik..... k'Verw8 natuuuuuuuuuurlijk elke dag n kaartjuh hahahahahahaha okay.... elke week dan hahahahahahahaha. Knuff, Relin.

wilma

simone wat goed van jou dat je het toch maar weer voor elkaar hebt gekregen
Venetie,wat wil je nog meer de stad van de gondels,romantiek en de liefde.
je bent er aleens geweest dus je weet al een beetje hoe het daar is .
een ding is zeker we komen je daar met een bezoekje van een paar dagen of meer verblijden.
daarna bezoeken wij toch ook nog even de Ardeche,zijn daar nog nooit geweest eens de sfeer proeven en dan jou op de hoogte houden,wie weet is het is iets voor jou om er volgend jaar nog eens een paar weken er tussen uit te knijpen en dan jippie frankrijk wie zal het zeggen je weet maar nooit.
simone wij zijn erg blij voor jou want dit was je wens geniet ervan en natuurlijk hou jij ons de hoogte
veel liefs xxxxx pap en mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!