☼☺ La vita è bella ☺☼

Meer info na 13 juni

Hallowa lieve lezers!

onlangs heb ik een uitnodiging gehad van de reisorganisatie voor een training en informatie. Deze zal plaatsvinden op vrijdag 13 juni (oh oh...vrijdag de dertiende...aaarrrgghhh

Frown
) . Op deze dag zal ik horen op welke camping ik geplaatst word. Ook krijg ik dan te horen wat precies mijn startdatum is. Het zal rond 10 juli 2008 zijn. Allereerst krijg ik dan een driedaagse training in Hoeven en vanuit daar vertrek ik richting het mooie Italie. I'll keep you all posted!

Kussie Si

Reacties

Reacties

Relinde

Hai lieverd, heeeeeeeeel veeeeeeeeel plezier morguh (eigenlijk 2day al.......)! Ben benieuwd op welke camping u terecht komt und heb je je bedrijfstenue al binnen? Fotoooooooooooo hihihihihihihihi. See ya saterday! Knuff, Relin.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!