☼☺ La vita è bella ☺☼

Cavallino-Treporti here I come!

Vrijdag de dertiende gaat bij mij de boeken in als een erg goede dag!

Laughing

Natuurlijk omdat Nederland na Italie ook Frankrijk flink te kijken heeft gezet en zichzelf al de kwartfinales voor het EK 2008 ingespeeld heeft, maar zeker ook omdat ik meer leuke informatie gekregen heb over mijn where-abouts voor de komende maanden.

Zondag 6 juli zal ik starten met mijn driedaagse cursus in Hoeven. Vanuit daar vertrek ik direct door naar de driesterrencamping Ca' Savio in Cavallino-Treporti.

Cavallino-Treporti
Cavallino-Treporti is een gemeente in de Italiaanse provincie Venetie (regio Veneto) en telt 12.360 inwoners.

Camping Ca' Savio - 3 sterren en 1500 plaatsen
' Levendige vakantiesfeer, prachtige zwembaden en aan een breed zandstrand. Camping Ca'Savio staat bekend om zijn eenvoudig toegankelijke grote brede zandstrand en zijn hoge pijnbomen die gedurende de zomerwarmte op onze ruime staanplaatsen voor aangename verkoeling zorgen. Het zal niet altijd eenvoudig kiezen zijn omdat Ca Savio naast haar prachtige strand ook de beschikking heeft over een aantal zwembaden. De camping heeft een ruim aanbod aan sport en spelfaciliteiten. Het ervaren animatie team is iedere dag in de weer om uw kinderen en u een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Camping Ca Savio heeft de beschikking over diverse restaurants. Waterpretpark Aqualandia bevind zich op korte afstand van de camping.'

Nou....dat zijn toch erg skonne vooruitzichten, wanne! Ik heb er zin an!

Keep y'all posted!

Kussie Si

Reacties

Reacties

Relinde

In 1 woord: VET!!!!!!!!!!

stelle

Dat klinkt heerlijk ik ga 24 juni naar camping Mediterraneo in Ca Savio.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!