☼☺ La vita è bella ☺☼

Hideehoo

zozozo....eindelijk weer ff wat tijd om op internet te kruipen. Ik had zojuist een heel verhaal getypt, maar die computers hier zijn een beetje rot, dus ben alles kwijt....da's minder. En ik moet ook zometeen weer werken, dus het wordt maar een kort verhaaltje dit keer....

Nou...het zonnetje wil hier toch niet altijd doorzetten. Smorgens is het vaak superlekker weer, maar dan moeten we poetsen, dus hebben we er meer last van dan plezier van. En smiddags is het hier helaas momenteel vaak bewolkt en soms met regen. Da's dus wat minder. Ik ben wel iets meer bruin dan toen ik Nederland verliet, maar ik denk dat Mama nog steeds bruiner is dan ik (maar heb nog ff om het in te halen ;)) Wel ben ik momenteel een erg kleurrijk persoon door de rode muggenbulten en blauwe plekken van het stoten en vallen etc

damn...internetminuten zijn op....verdullemes, moet er vandoor.

Iedereen superbedankt voor alle leuke reacties en tot de volgende keer

ciao for now! Kussie Si

Reacties

Reacties

mama

nou si het zonnetje laat zich hier op dit moment ook niet zien de regen heeft de overhand
maar geloof me als wij in italie aankomen gaat de zon schijnen
op wat voor manier dan ook
ik vond het fijn om net even met je te chatten ,jammer dat er geen geluid bij zat zou je stem best hebben willen horen,maar ik bel je snel .
si heel veel groetjes en xxxxxxxxxxx van de hele fam wij houden van jou
gr xxx wilma

SabdreZ

hee schat cq zussie cq tentschrobber cq kleurrijke muggenbult en blauwe plekken dragende dudette!
het weer is niet erg goed daaro...das balen meis maar hier in nederlandia trekt het bij en volgens mij gaat dat ook in het verre italie gebeuren!
iig veel plezier, we missen je skeet!
x sab en een pootje van agneta

Eefje

Hé Si, chica!!

Geen nood! It only get's better! Hiero is 't nu goed weer! Da kump vast wel overwaaien naar hullie pitoresque campinggebeuren!
Kben de afgelopen drie dagen met Saco op motorvakantie geweest in de Ardennen. Was echt fijn! We hebben om en om gereden, hahahaha! Ging ook super!
Maandag ga ik het huis (en vooral de straat!) bij je big sister en brother in law onveilig maken! I are baboo.. euch: benieuwd!
Succes in viva la Italia! Geniet ervan!

XxX
Ari Vedetie (jaaaa.... of zwiets!)

Eefje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!