☼☺ La vita è bella ☺☼

Fun for the whole family!

Hallowa again!

poeh poeh poeh, het is flink zweten hier in italie! Het is elke dag zo rond de dertig graden en af en toe komt er een verfrissend buitje langs. Erg goed vertoeven dus.

Maar first things first. Ik had de vorige keer een berichtje geplaatst met alle ins en outs (lees roddels)van het courierleven, maar toen liep de computer vast. Dus hier komtie dan:

Toen ik hier net aankwam werd me verteld dat er een meisje van de camping gestuurd was. Zij was jarig en ging dit met de club vieren. En flink goed vieren. Dus goed bezopen ging ze onder begeleiding weer terugwaggelen naar haar tent. Maar ze moest van al die drank zo pissen, dat ze besloot dat maar meteen op dat moment te doen. Tegen het hek, in het zich van de security. Tja....dat is misschien niet zo handig. Dus ze werd op staande voet ontslagen. De volgende ochtend moest ze met een vette kater haar spullen pakken en werd ze op het vliegtuig gezet. Hihi....zo maak je wel naam ja! hihi. Ik heb gehoord dat ze inmiddels een vakantiebaantje heeft in Griekenland...... oh oh...hihi.

Toen ik net een paar daagjes hier was, was er iemand van de groep jarig. Het leek hen leuk om eens iets aparts te doen. Dus werd er besloten om een Toga-party te houden. We hebben natuurlijk veel linnen (beddengoed van klanten), dus ideaal om iedereen om te toveren tot een griekse God of Godin. Zo gezegd, zo gedaan. Iedereen werd in een beddengoed gehesen en met een goed humeur zijn we aan het feestje begonnen. Bij de gezamelijke tafel stonden twee koelboxen gevuld met Wodka-soep. Dat is sangria, maar dan dus vruchtjes met wodka. Errruuug lekker. Helaas had het die dag geregend en zijn we met onze oh zo heldere witte toga-tenuetjes door de modder wezen denderen. Vonden de bazen iets minder, oeps! Naarmate de tijd verstreek werd iedereen steeds meliger en dronker en helaas kan dat wel eens tot agressiviteit tot uiting komen. Dus hebben een aantal mannen met allerlei stoelen lopen smijten en is er iemand aan het knokken gegaan met een ander. Die avond moesten er 2 mensen de volgende dag de campsite verlaten. Helaas, maar wel terecht. Na al deze buitensporige activiteiten hebben we flink op onze falie gekregen. Zelfs de campsite manager moest eraan te pas komen om ons te laten weten dat een 'Robbie Williams-afterparty' niet toegestaan was. En we mogen tot augustus geen feestjes meer geven. En inderdaad is het de afgelopen week braaf en rustig verlopen. Maar ik ben benieuwd wat de maand augustus ons gaat brengen. Want dan wordt er namelijk iemand 18 in onze groep en dat kunnen we natuurlijk niet rustig voorbij laten gaan....oh oh! Tot zo ver de avonturen. Verder is het poetsen, receptie draaien, winkelen en strandje pikken! Errug gezellig ook!

En...jawel jawel....gisteren zijn er bekende gezichten gekomen! Jippie! Papa en mama are in tha house! Na een helse trip zijn ze toch in dit tropische oord heelhuids aangekomen. We zijn nu na een flinke lekkere maaltijd op de skottelbraai aan het chillen in het restaurant! Mjammie, vakantielife is goooood!

Ik ga nu ff proberen of ik foto's van mijn geweldig charmante tenue op de site kan zetten!

Voor iedereen die me een reactie gestuurd hebben: dank je wel! Echt superleuk om te lezen! It warms my heart! Kus.

Voor iedereen: Ciao! Arrivederci en tot ooit!

Dikke kus

Si

Eefje

Ohhh, zo schrijf je dat dus! hahhaha! Weer un skon verhaal Si! Maarre tot aug: take it easy, take a sisi! Whohahaha!
Groetjes aan Ad en the Wilma!
Tot de volgende keer maar weer!

XxX Eefje

SabdreZ

hee sietje
pf hiero is ut ook zweten, maar we zomers en dat zien en voelen we graag wanne...
ben nu nog ff bij aan het komen na weer een wild lange nacht weekend met gerrie en dreske...
zondag zijn we zeker a la casavio!!de voorbereidingen zijn aan de gang!
hee schat werkse en geniet en x aan tha parentios!
dikke kus uit het zonnige zweterige kleffe nijmeguh! :)

wilma

hoi simone wij zijn na een reis van in totaal 45000km weer veilig in schijndel aangekomen
monaco was prachtig vooral "'avonds bij het casino hebben er nog gespeeld maar toen we kiet waren opgehouden zeer indrukwekkend
cannes en nice nog aangedaan wat een rijke mensen daar
verder gerben naar elise gebracht was een heel avondtuur stonden in het donker en de auto kon de berg niet op er konden ook geen autos erlangs pikkedonker gelukkig waren we dicht bij het huis van Dik hebben met zijn allen inmiddels fransen en belgen die er toch niet door konden midden in de nacht de caravan kunnen keren en onder in het dal een camping gevonden elise was onze prive tolk daarna zonder caravan naar boven zeer gastvrij onthaalt konden als wij wilden daar blijven slapen maar ad laat de caravan niet alleen maar ze hadden lekker voor ons gekookt was reuze gezellig ook de caping was erg goed hebben prachtige tochten gemaakt de fotos zie je wel als je weer veilig in schijndel bent hoe is het met de leuke Knappe je weet wie ik bedoel
si als alles een beetje meezit met opa staan wij er 14 sept weer op weg naar Rome liefs xxxxxxad wilma